tiistai 27. marraskuuta 2012

yksinkertainen

ok, säännöllinen kirjottaminen ei oo mun juttu.
mut, you know the feeling ku tajuut et oot ihastunu johonkin. ahaha maailman ärsyttävin mutta silti ehkä ihanin tunne koskaan. oon aina kauheis ristiriidois itteni kans ku hokaan ihastuneeni; kerronko sille että tykkään siitä, vai pidänkö turpani kii ja välttelen sitä niin kauan että tunteet menee ohi? yleensä kyl tiiän onko mun ihastuminen sellanen vaihe joka menee viikos paris ohis, enkä sillon viitti sanoo siitä kenellekkään. mutta sit jos se on sellane ihastuminen, jonka tiiän ettei se oo menevän ohi, niin mietin pääni puhki yksin että miten saan sanottuu sen sille ja mitä siitä sit seuraa. toisaalta toivon että se ei tuntis samoin, koska en taho että siitä tapahtuu andyt all over again.

mutmut, vähä ilosempiin aiheisiin c:
meillä oli sunnuntaina peli EBT rediä vastaan ja voitettiin 79 - 35 8)8) ja että olin liekeis; tein ainaki 10 pojoo, koskaa oo tehny nii paljoo =D alussa ei meinannu heitot uppoo millään, mutta kerra ku ne päästi mut heittää, niin pakkoha sitä on sitte väkisin yrittää c:c: OIOIOI JA HERRANJUMALA heitin mun ekan kolkin koskaaan pelissä !! vittu olin iha äimänä ku se meniki sukkana sisään ! olin siis pointin paikalla ja puollustaja piti aika silleen löysästi niin mietin et miksipäs ei, kokeillaan ja perkele ku se meniki =D=D ok, tosin astuin viivalle, niin sitä ei merkattu kolkiks pöytäkirjaan, but damn kolkki se kuitenki on c;;

oon ollu täs koko viikonlopun kipeen; perjantaina vitunmoine kurkkukipu, jäin kotiin. lauantaina se ei ollu enään niin kauhee joten menin koulun joulumyyjäisiin 10-13 ja kolmesta puol viiteen olin viel treeneiski :d:d sunnuntaina sitten pelin jälkeen olin iha puhki, heti ku pääsin kotiin nukuin yli tunnin tosta vaan. enkä saanu sitten sunnuntaina nukkuttuu; olin viel 3 aikaanki viel hereillä. enkä menny sitten maanantainakaan kouluuun. tänään olinki sit jo koulus, olisin voinu kyl olla kotona viel tänäänki, iha kauhee olo =D 

mut perkele, heti ku timppa näki mut istumas käytäväl, se tuli heti mun viereen selittään jotain iha ihmeellistä. mm. jotain siitä että oon saken paisti (?) :---D
timppa on siis toine mun kahdesta ahdistelijasta ja se kivempi, koska se ei käy muhu käsiks XDD vaan aina ku se näkee mut, se hymyilee silleen pervosti ja tulee juttulee mulle sakesta. (kaikki yrittää parittaa mua ja sakkee yhtee )= )

oon miettiny et vois alkaa laittaa jotain kuvia tänne, mutku ei oikeen jaksais =D=D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti