maanantai 4. helmikuuta 2013

who says we need a plane

näin unta joka mun on pakko laittaa muistiin :---D
olin koulussa ja sakke tuli selittään mulle jotain että sillä on pari lippuu johki konserttiin, joka esiintyy lohjan jäähallis ja kysy että haluunko lähtee sen mukaan. vastasin että kyllä ja sit lähettiin ruokiksel vaan käveleen jäähalille ? =D siel sit konsertis heiluin ja lauloin mukana ja lopulta kadotin saken, sekä jouduin ulos siitä ihmismassasta mikä oli siinä lavan edessä. näin timpan siellä kans, ja olin menossa sanoon sille jotain (mulla on vieläkin ihan järkyttävä ihastus timppaan, hups) mut en tiedä miksi, en sitten mennykkään, vaan päädyin johonki jättibussiin, sellasen tapaseen ku harry potteris ja se ajo mut ja jotain muita ihmisii takasi koululle :---D jaja selitin siel bussis jollekki et mua pelotti olla bussis, ku se oli niin korkee ja ne kadut oli niin kapeita ja jotain shittiä ?

joo ei mulla muuta. en oo kirjottanu mitään oho. voisin kirjottaa jonkunlaisen oneshotin taas vaihteeks vaikka bonesista, koska oon alkanu taas kattoon sitä alusta asti koska netflix ;3 [mun tarinablogi vinkvink]
otsikosta sen verran; conor maynardin biisistä lift off - "who says we need a plane, when we can use our minds"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti