lauantai 2. maaliskuuta 2013

it's like you are my mirror

ok JT'n mirrors biisi täl hetkel replayl ja oih timberlake ajat oli ihania just sayn'. timberlake is the only justin that matters ;_; (en tosin tykkää tosta kahen minuutin paskasta tossa lopussa, mutta minkäs sille voi)
ja tuli tietty mietittyyn tätä biisii kuunnellessa että olisko vähä creepyä nähä joku ihminen joka näyttää ihan sulta omg. tai ei vaikka siltä miltä sil hetkel näyttää, vaan vaikka pari vuot sit u know. 

mul piti olla joku tärkee aihe josta piti selittää mut unohin sen heti ku avasin tän bloggerin - lol taas vaihteeks khehe. ömöm mietin pääni puhki ja jotain heh

EIKU aivan herranjumala ikäkriisi. täytin jo 16. 16. (noi numerot oli sit capsil lol) kaks vuotta niin oon lain mukaan aikunen. herranjumala. mut hei, en oo enään sakkolihaa, jee ? muistan vieläki ku olin päiväkodis leikkimäs ariel barbiel ja kuuntelin iskän kans apulantaa autos =( mihin kaikki ne vuodet siinä välissä katos ? 27. pv oli siis se vuosipäivä jajaj öh sillo ei tapahtunu mitää erityistä, oli peli klaukkalaa vastaa ja tuli turpiin jollain 20pojol ainaki. en itseasias muista enään ees. paitsi muistan sen et olin kolmesti heittämäs vapareita (8 tosin yks vaan meni sisään oho. ja mul pitäis olla muka hyväki vapariheitto ja paskat. sisko osti mulle samaisena keskiviikkona tarjoustalosta sellaset kivat jouluset legginsit (lol mul oli jo ennestään 2 sen tyyliset :D)
 torstaina söin valkosuklaajuustokakkuu ja katoin neljä jaksoo bonesia, omat privat synttäribileet (8 ensiks katoin kaks jaksoo, menin vähä tumblr etii tagilla bones ja kuolin koska let's face it; christine angela on söpöin vauva koko tv-historias. tosin oon vasta neloskaudes ja christine tulee vasta kasikaudel ja yhyy tahdon :3 booth&bones on mun otp forever.

tänään oli peli pakilan visaa vastaa; lopputulos 18 - 74. meille. se niitten valmentaja on ihan helvetin pelottava oikeesti hui saakeli, se vaan huutaa joka asiasta ja syyskaudelki se valitti meijän pöydänpitäjistä ja hui en pysty ees kertoo siitä koska joo. mut nyt jatkan taas bonesin kattomista ja teen samal before i die kuvapostausta (lol tiedän oon vähä massa morjens)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti