keskiviikko 21. toukokuuta 2014

give your heart a break

no joo siis. enpäs ole kirjotellut, mulla on työn alla yks posti mitä rupesin kirjoittaa joku viikko sitten mutta sekin sit jäi
otsikkoon liittyen, mun iskä sai maanantaina sydänkohtauksen. ei sellaista perus Hollywood tyylistä missä menettää melkein tajuntansa, vaan se kohtaus oli kai ollut jo ainakin toista päivää käynnissä. iskä ( btw, täyttää kesällä 41, eli ei mitenkään kovin vanha) oli ite kai ajanut sairaalaan kipujen vuoksi joskus maanantai iltapäiväl. se lähetettiin heti Meilahteen ja saatiin sit selville et kaikissa kolmessa sydämestä lähtevässä valtiossa on tukkeumat, jotka sit aiheutti sen kohtauksen. perjantaina sille tehdään jonkin sortin ohitusleikkaus ja sen jälkeen se on noin viikon vielä sairaalas, eikä saa tehdä töitä moneen kuukauteen.
ite en oo vielä tätä asiaa mitenkään erityisesti sisäistänyt, en haluu stressata tänkin takia ku muutenkin lukuvuoden vika koeviikkoki menossa ja silleen. mutta eh, en ees tiiä miten mun pitäisi suhtautuu tällaiseen ku ei oo koskaan tapahtunut mitään tän tyylistä. en oo ees sanonut kenellekään mun kaverille mitään mutta en kyllä ees tiiä haluunko tätä tietoo mitenkään julki koska en tykkää puhuu tälläsist asioista, varsinkaan jos ne on henkilökohtasia
ug, olen puhunut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti