tiistai 14. elokuuta 2012

Pain

Ekat treenit kahteen ja puoleen kuukauteen, huh. Oli ihan kauheet ja polvi ja ranne alko taas vähän reistaileen :c mutta onneksi ei se mun kunto niin paska olekkaan, mitä mä sen aluksi luulin olevan =D Mut, yhyy, joka paikkaan sattuu ja en ymmärrä miten pystyn huomennakin raahautumaan treeneihin o: vaikka toi kipu on pahaa, niin silti mulla on hyvä olo, koska vihdoinkin on sellanen fiilis että oon tehnyt jotain ja ehkä tää mun paino vois tippuakkin (= olis ihanaa, jos saisin sen hiihtolomaksi alle 80kiloon, en vois sanoin kuvata sitä iloa <: ainut vika vaan, ettei meijän vaaka toimi ._. tai siinä ei oo pattereita, ja siihe kuuluu jotkut oudot patterit, eikä meillä kai oo niitä :o pitää äiskältä kysyä, koska alan nyt oikeesti seuraan tota mun painoo, koska tahon ees viis kiloo veks :d
mutta nyt katon tän päivän suurimman pudottajan ja syön jotain c: tosta suurimman pudottajan seuraamisesta tulee olemaan hankalaa, koska mulla on kolmena arkipäivänä treenit kai just siihen aikaan =(
huomenna olis kasista kolmeen, ugh :c ei jaksais, mutta sentään on lasagnee ruaaks sekä kaks vikaa tuntii espanjaa 8) ja mun piti lomalla lukea tota espanjaa, etten unohtais sitä iha kokonaan, mutta se vähän jäi =D=D saa nähä mun kielitaidot sitten viikon päästä Espanjassa, että viittinkö ees avaa suutani :---D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti