maanantai 13. elokuuta 2012

this one is for the girls

Ugh.
Eka koulupäivä, enkä oikeen tykänny ._. Vihaan tota bussilla kulkemista, ku kukaan ei osaa olla hiljaa ja saan varmaan taas joka päivä kauheen päänsäryn sen takia, huoh. Lukkari on muuten ihan jees, mutta toi liikka helvetti taas >___< se olis ollu mun ainut toive, että liikka olis kaks ekaa tuntia tai kaks vikaa tuntia, mutta EI. Se on taas keskellä päivää, 11-13, heti ruuan jälkeen ja mulla on vielä senkin jälkeen kaks tuntia ._. FML. 
Aamut silleen, että kasiin, ysiin, kasiin, ysiin, kasiin. Ma-ke pääsen kolmelta, torstaina yheltä ja perjantaina kahelta c: iha jees.
mutmut, ihihi, värjäsin mun hiuksia taas eilen lisää ^^' nyt ku laitan ponnarille, niin se mikä roikkuu (lol XDDD) on kokonaan sinine c: ja lakkasinhan mä kynnetki, mutta ku oon laiska, enkä jaksa ottaa näistä kuvaa, vaikka kamera on tossa iha vieressä :d ok, ja nää on muutenki aika rumat :d kävin kouluun jälkeen prismassa ja ostin ison cokisen ja ben&jerry'siä tälleen koulun alkamisen kunniaksi 8) niin pääsee hyvin alkuun !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti