sunnuntai 12. elokuuta 2012

YOLO = you only love Olly [Murs]

Heipodeei, oon siis Erikaa (ei olis arvannu tosta käyttänimestä, eihä ?) ja siis ysiluokalle menossa huomenna =( toisaalta oon innoissani, että pääsen pois tosta meijän luokasta jo alle vuoden päästä, mutta toisaalta mua pelottaa se sen jälkeinen aika :c
Oon jo jonkun aikaa miettiny, ku tiedän että tää vuosi tulee olee pelkkää hulabaloota, että voisin alottaa kirjottaa päiväkirjaa, mutta sitten päätinkin blogia kirjottaa, niin pääsen hetkeksi siitä kaikesta sembalosta =D

Elikkä siis, ysiluokalla menossa ja oon mukana tukioppilastoiminassa ja oppilaskunnassa, koristreenejä tälleen alussa 5 kertaa viikossa (kuolen ;_;) ja sitten ajattelin vielä isoseksi kouluttautua, koska ok tiesin jo enne kun omalle riparille ees menin että tahon tehä sitäki hommaa =D Ja onhan mulla toi toinenkin blogi, joka on pääasiassa mun tarinoita ja one-shotteja c: taino sielläkkin on vasta kolme shottia kai, mutta yritän sitäki pyörittää, jotenkin, ehkä  =D
ja vielä kaiken tän sössin päälle rakastan kynsien lakkaamista ja mun 9v pikkuveljenikin harrastaa korista ja yritän olla mahollisimman paljon senki peleissä mukana :d this year is gonna be one hell of a year.
mutta onneks tää likka pääse Espanjan lämpöön viikoksi 21.pv 8) ja sehän on siis eka kerta ku meen lentokoneeseen ja hui :---D

Ja otsikosta, jos et tiiä kuka on Olly Murs, niin meneppäs youtubeen ja etsi hänet =)

muttamutta, nyt meen ja lakkaan kynnet, niin ne ehtii kuivumaan ennen ku alan tätä päätä taas värjäillä :--D

 arvaa kuka =(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti